Prawo w modzie i marki luksusowe w social mediach

Posted by on August 4, 2017 in Moda

Bardzo ważnym aspektem fashion business jest prawo w modzie. Co łączy Toma Forda, Dior i Pradę, oprócz tego, że są to trzy marki z półki luksusowej? W sukcesie wszystkich tych marek sporą rolę odegrało prawo, a tak dokładniej to licencje. Sporo o tym pisze współautorka bloga Phama.co w tym artykule: http://www.phama.co/licencjemarekluksusowych/.

Oblicze marek luksusowych social mediach

Co ciekawe, marki luksusowe mogą pokazywać swoje oblicze w mediach społecznościowych nie tylko jako one same, ale też poprzez swoich dyrektorów kreatywnych lub projektantów, znanych tak samo lub czasem bardziej niż brand. Obecność w social mediach osoby związanej z marką zwiększa świadomość o niej i przybliża do odbiorcy. Przykładem może być Olivier Rousteing, projektant marki Balmain. Dzięki niemu możemy poznać życie tej branży od kuchni, przyjaciół i te wszystkie aspekty luksusowego życia, jakie ma możliwość prowadzić Olivier. Więcej o obecności marek luksusowych w social mediach poczytacie tutaj: http://www.phama.co/markaluksusowawsm/.